Kuin tulospohjaista vaikuttaja­markkinointia

Autamme tavoitteissasi keskittyen tulosten maksimointiin ja positiivisen brändikuvan tehostamiseen. Tarjoamme kattavaa näkyvyyttä monipuolisen kumppaniverkoston avulla ottaen huomioon yrityksesi tarpeet. Markkinoinnin kannattavuus on taattua, sillä maksat vain tuloksista!

Kiinnostuitko mahdollisuudesta? Ota yhteyttä: [email protected]

Kumppanuus­­markkinointi yrityksenä

Kampanjan optimointi

Yhteisten tavoitteiden määrittelemisen jälkeen luotte kumppaneille säännöt kampanjaan osallistumiseen. Etenevä yhteistyö mahdollistaa jatkuvan kampanjan optimoinnin – varmistuaksemme aina tavoitteiden toteutumisesta.

Luotettava seuranta

Tulosten seuranta helppokäyttöisessä järjestelmässä mahdollistaa oman markkinoinnin kehittämisen. Hallintapaneeli näyttää reaaliaikaiset tilastot myös valitsemaltasi ajanjaksolta.

Tulospohjainen maksu

Toteuttaaksemme täyden potentiaalin kampanjan, säästät markkinointibudjettiasi maksamalla vain näkyvistä tuloksista. Tällä periaatteella pyrimme maksimoimaan sinun hyötysi myös pitkällä kaavalla.

Ei ylimääräistä työtä

Kampanjan luomisesta lähtien suurin työmäärä jää meille. Hoidamme yhteistyöt kumppaneiden kanssa puolestanne – teidän ihaillessa tuloksia!

KAMPANJATYYPIT

Klikkihaukka (CPC)

Tässä maksumallissa (Commission Per Click) komissiot määritellään sivustolla kävijöiden (eli klikkausten) mukaan. Se soveltuu kampanjatyypiksi, kun tavoitteena on saada näkyvyyttä ja kiinnostuneita kävijöitä.

Esim: verkkokaupat

Action Sankari (CPL/CPA)

Tässä maksumallissa (Commission Per Lead/Action) komissiot määritellään tapahtuneen konversion mukaan. Se soveltuu kampanjatyypiksi, kun tavoitteena on saada sivustolle lisää tapahtumia.

Esim: kun kaipaat uusia jäseniä tai rekisteröitymisiä, yhteydenottoja, uutiskirjeen tilaajia, ilmaisen kokeilujakson testaajia tms.

Myynnin metsästäjä (CPS)

Tässä maksumallissa (Commission Per Sale) komissiot määritellään nettisivujen kautta tulleiden myyntien mukaan. Se soveltuu kampanjatyypiksi, kun sinulla on joko yksittäinen tai useampi samanhintainen tuote, ja tavoitteesi on yksinkertaisesti saada lisää myyntiä.

Esim: kuukausitilaukset, tapahtumat, verkkokurssit

Käytössämme on myös kaksi mallia kampanjoihin pääsyyn. Avoimessa mallissa kuka vain verkostomme kumppani voi markkinoida kampanjaa. Tämä malli nopeuttaa prosessia, sillä hyväksymämme kumppanit soveltuvat useimpiin kampanjoihin. Rajoitetussa mallissa kumppanit pyytävät pääsyä kampanjaan. Tämä malli soveltuu erityistilanteisiin, joissa kumppaneiden rajaus on (syystä tai toisesta) äärimmäisen tärkeää.

Tarjoamamme edut

Yksilöllinen palvelu

Priorisoimme sinuun kohdistuvan palvelun auttaaksemme yrityksesi tavoitteissa, sillä yhteistyön laatu on meille tärkeää.

Väärinkäytön esto

Seurantakoodimme hyväksyy vain sääntöjen mukaiset tapahtumat. Näet lisäksi reaaliaikaisesti, ketkä kumppanit ovat mukana kampanjassasi.

Helppokäyttöisyys

Verkostomme on luotu käyttäjäystävälliseksi ja läpinäkyväksi. Helposti luettavat tilastot edesauttavat kampanjan tehokkuutta ja ovat nopeasti nähtävillä!

Oletko valmis aloittamaan?